Tømning af nedgravet affaldscontainer i Aalborg

Affaldsdage 2021

Konference

Affaldsdage 2021 afholdes den 11. til 12. november 2021 på Hotel Vejlefjord.

På Affaldsdage 2021 vil vi sætte fokus på implementeringen af Klimaplanen for en grøn affaldssektor og cirkulær økonomi samt Handlingsplan for cirkulær økonomi - både det som er implementeret og det vi venter på.

Claus Peter fra Econet vil fortælle om erfaringer med de (nye) affaldsordninger mange af jer har gang i. Niels Bukholt fra ARI vil redegøre for det fælles arbejde (Miljøstyrelsen, ARI og Brancheforeningen Cirkulær) omkring dokumentation af reel genanvendelse. Tina Donnerborg fra Røde Kors vil fortælle om deres arbejde - og samarbejde - omkring genbrug. Martin Einfeldt vil på en miniworkshop fortælle, hvordan I kan bruge humor til at fremme ideer, kommunikation og relationer - det kan der være brug for i disse tider.  Tobias Beck fra Miljøministeriet vil fortælle om regeringens handlingsplan for cirkulær økonomi, som er offentliggjort over sommeren.

Oplæggene vil blive suppleret med de erfaringer foreningens medlemmer har med de forskellige opgaver og problemstillinger.

Endelig vil der være temamøder om kemisk genanvendelse, gebyrer og hvordan vi gør sortering normalt.

Det fulde program kan findes til højre på siden.

Praktisk

Affaldsdage 2021 er et rent fysisk arrangement, og vi glæder os så meget til at kunne mødes med jer igen.

Prisen for at deltage er 7.950 kroner (eks moms). Prisen er inklusive forplejning og overnatning. Der er plads til 100 deltagere. Overnatning er inkluderet i prisen.

Tilmeldingen er bindende efter fredag den 8. oktober  kl. 12.00.

Man skal være medlem af Brancheforeningen Cirkulær for at kunne deltage.

Affaldsdagene holdes på Hotel Vejlefjord.

Deltag kun torsdag den 11. november

Da vi kun har meget få pladser tilbage til hele konferencen, kan vi tilbyde at man alene deltager i programmet torsdag den 10. november fra 09.30-18.00. Prisen er 4.450 kroner (eks moms). Tilmeldingen er bindende.

Der er plads til 25 ekstra deltagere torsdag den 11. november. Du skal udfylde formularen via dette link, hvis du vil nøjes med deltage om torsdagen.

Man skal også være medlem af Brancheforeningen Cirkulærs for alene at deltage den 11. november.