Vil du vise din virksomhed frem på Affald 2024?

Bliv udstiller på Affald 2024, Brancheforeningen Cirkulærs årsmøde og konference.

Affald 2023 udstilling

Din virksomhed har mulighed for at blive udstiller på Affald 2024 og komme i dialog med beslutningstagere i den kommunale affaldssektor.

Affald 2024 er Brancheforeningen Cirkulærs konference og årsmøde, hvor der deltager lokalpolitikere og ledende medarbejdere fra kommuner og kommunale affaldsselskaber.

På Affald 2024 har vi også en udstilling, hvor virksomheder har mulighed for at vise deres produkter frem og komme i dialog med deltagerne. Udstillingen er tilrettelagt således at morgenmad, pauser, frokost og netværk blandt deltagerne alt sammen foregår i udstillingen, så virksomhederne kan komme helt tæt på beslutningstagerne.

Størrelser og priser

Vi har stande i tre størrelser – 1x1 meter, 2x2 meter og 3x2 meter – og de koster hhv. 12.500 kr., 14.500 kr. og 16.500 kr. indtil den 15. marts, hvorefter prisen stiger. Der er i udgangspunktet plads til 25 udstillere, og pt. har vi solgt 10 stande.

Affald 2024 holdes i Aarhus Congress Center og udstillingen er den 22. maj. Prisen inkludere deltagelse i hele konferencedagen den 22. maj (08.30-17.30), inklusive mad og drikke.

Vi du vide mere, kan du kontakte Niels Remtoft på 72 31 20 73 eller nir@cirkulaer.dk.

Niels Remtoft
7231 2073