Penge

Temadag: Bliv bedre til udbud

Temadag
-

Arbejder du med udbud i affaldssektoren - uanset om det er på energi-, genanvendelses- eller deponeringsområdet - er her muligheden for at blive klogere og skarp på udbud. Vi har afsat en dag, så vi i fællesskab kan dele løsninger på, hvordan både simple og mere komplekse opgaver udbydes.

Formålet med temadagen om udbudslovgivningen er at give deltagerne en klarere viden og forståelse af rammer og proces ved offentlige udbud af opgaver indenfor genanvendelses-, affaldsenergi- og deponeringsområdet.

Derfor byder temadagen på oplæg fra eksperter og myndigheder, som bl.a. vil uddybe udbudslovens juridiske rammer, og myndighedernes udgangspunkt og praksis for loven, med særligt fokus på affaldssektoren og dennes organisering.

Der lægges op til at debattere lovens besværlige hjørner og udfordringer. Der sættes desuden fokus på, hvordan både simple og mere komplekse opgaver kan udbydes, herunder deltagernes erfaringer med løsninger på området.

Medlemspris: 2.700 ekskl. moms
Ikke-medlemspris: 3.700 ekskl. moms

Der vil være fuld forplejning hele dagen – og mulighed for at tage sandwich med drikkelse med hjem kl. 17.00.

Ikke-medlemmer dækker over kommuner og andre, offentlige udbudspligtige institutioner, der ikke er medlem af Brancheforeningen Cirkulær.

Din tilmelding er bindende efter den 4. april 2019.

Tilmeldingsfrist var den 4. april, du kan tilmelde dig ved at kontakte sekretariatet på mail@danskaffaldsforening.dk

Spørgsmål kan rettes til Torben Frandsen på tf@danskaffaldsforening.dk